Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Lagi - Aziza Brahim (στίχοι, μουσική, φωνή και ταμπάλ)









Το τραγούδι "Lagi" μιλάει για το πρόβλημα των προσφύγων, όλων των προσφύγων - από την Παλαιστίνη, τη Δυτική Σαχάρα, το Μαλί... 

Είμαι πρόσφυγας. Γεννήθηκα στην εξορία και έζησα τη ζωή μου σε προσφυγικούς καταυλισμούς.

Η μουσική των Σαχραουί έχει ρίζες Αραβικές και Αφρικανικές. Η κουλτούρα μας διαδίδεται προφορικά και η μουσική είναι πολύ σημαντική για μας, γιατί μέσω αυτής μπορούμε να προστατεύσουμε την πολιτισμική μας κληρονομιά, αφού δεν έχει καταγραφεί.

Θεωρώ τη μουσική το πιο ισχυρό όπλο. Αν μπορώ να διαδώσω τη διαμάχη του λαού μου, αυτό είναι ταυτόχρονα καθήκον και ικανοποίηση. 

Το πρόβλημα της Δυτικής Σαχάρας είναι δικό μου πρόβλημα, γιατί είναι η χώρα μου. Αν και ζω αυτή τη στιγμή στη Βαρκελώνη, η οικογένειά μου ζει στους καταυλισμούς. Ο λαός μου υφίσταται, εδώ και 40 χρόνια, κάθε είδους συμφορές"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ εκφραστείτε κόσμια!